Εναλλακτική αυτοκίνηση, με ηλεκτρικό ρεύμα ή φυσικό αέριο, είναι το νέο πεδίο όπου “βλέπουν” έσοδα ΔΕΗ και ΔΕΠΑ γι’ αυτό και επικεντρώνουν εκεί τις προσπάθειές τους.
Η μεν ηλεκτροκίνηση αρχίζει δειλά-δειλά να μπαίνει στην πρίζα, (έπειτα από χρόνια χωρίς…ρεύμα), η δε, αεριοκίνηση κάνει κι αυτή τα πρώτα της βήματα. Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα έχουν ταξινομηθεί 108 αυτοκίνητα που κινούνται με φυσικό αέριο, έναντι μόλις… 26 πέρυσι.
Τα αυτοκίνητα αυτά μπορούν να ανεφοδιαστούν με συμπιεσμένο φυσικό αέριο, το λεγόμενο CNG, σε κάποια από τα 5 πρατήρια Fisikon που διαθέτει ήδη σε λειτουργία η ΔΕΠΑ, σε Ανθούσα, Ανω Λιόσια, Νέα Φιλαδέλφεια, Κηφισιά και Πυλαία Θεσσαλονίκης, ενώ σύντομα θα εγκαινιάσει άλλα δύο, στο Βόλο και την Αν. Θεσσαλονίκη.
Στο μέτωπο της ηλεκτροκίνησης έχουμε επίσης εξελίξεις. Δεν είναι τυχαίο ότι φέτος, στο περίπτερο της ΔΕΗ στη ΔΕΘ θα “στηθεί” ένας σταθμός φόρτισης, όπου στελέχη της ΔΕΗ θα επιδεικνύουν στους επισκέπτες το πως φορτίζονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (θα υπάρχουν δύο).
Τα 15 πρώτα “πραγματικά” πρατήρια φόρτισης ηλεκτρικων αυτοκινήτων της ΔΕΗ θα λειτουργήσουν σταδιακά μέχρι τον Δεκέμβριο, ενώ σε φάση ταξινόμησης βρίσκονται τα 15 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχει παραγγείλει (από BMW και Daimler).η συνέχεια εδώ στο energypress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου