Το αγγελιόσημο έγινε τζίρος για τα κανάλια
Βγήκε από το τέλμα η αγορά της τηλεόρασης το 2016. Η κατάργηση του αγγελιοσήμου από το καλοκαίρι του 2016 και η θετική πορεία της κατανάλωσης είχαν αποτέλεσμα την άνοδο των εσόδων των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών από τις διαφημίσεις κατά 36.460.000 ευρώ, με βάση τα στοιχεία των ισολογισμών των τηλεοπτικών εταιρειών:
Από 190.182.000 ευρώ το 2015 σε 226.642.000 ευρώ το 2016, χωρίς μάλιστα να περιλαμβάνονται τα στοιχεία από την πορεία των εσόδων του Mega, που και τις δύο χρονιές κυμάνθηκαν περίπου στα 40 εκατ. ευρώ ανά σεζόν. Αν ευσταθούν τα ποσά, τότε το 2015 η αγορά έφτασε στα 230 εκατ. ευρώ και το 2016 στα 266 εκατ. ευρώ. [περισσότερα]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου