Τα ονομαστικά τιμολόγια της ΔΕΗ ήταν το σημείο αναφοράς, πάνω στο οποίο πάταγαν οι ιδιώτες πάροχοι και διαφήμιζαν: 40%, 45%, 50% φθηνότερο ρεύμα. Ωραίο θα είναι τώρα, μετά τη σχετική έκπτωση που ανακοίνωσε, χωρίς να αλλάξει τα ονομαστικά τιμολόγια, να βγάλει και η ΔΕΗ διαφήμιση «ρεύμα 30% φθηνότερο από της ΔΕΗ». Αν καταλάβατε, σχολιάζω το γεγονός ότι επικρατεί ένα επικοινωνιακό μπάχαλο, με όλους να μετράνε και να συγκρίνουν με ένα τιμολόγιο που δεν ισχύει για κανέναν! Και επιπλέον να λένε και ό,τι θέλουν. Βγαίνει όμως και ένα συμπέρασμα από την κίνηση της ΔΕΗ: Όσο και να προσπαθεί να ομογενοποιήσει η ΡΑΕ τη φόρμουλα υπολογισμού, η σύγκριση των τιμών πώλησης του ρεύματος δεν μπορεί να γίνει παρά μόνον… εκ των υστέρων. Όταν ο καταναλωτής καλείται να πληρώσει και εκεί βλέπει τι του στοιχίζει, τελικά, η κάθε κιλοβατώρα. Εκτός και αν ο καταναλωτής επιλέξει ένα προϊόν με σταθερή και όχι κυμαινόμενη τιμή, οπότε ξέρει τι ακριβώς έχει συμφωνήσει και τι ακριβώς θα πληρώσει. ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου