Τέτοιες μέρες, τρία χρόνια πριν, όταν η ΔΕΗ παρουσίαζε τον καινούργιο της λογότυπο, είχε σηκωθεί αντάρα μεγάλη για τον «κεραυνό», κάτι σαν την ψυχή της επιχείρησης, που εγκαταλείφθηκε και έδωσε το σήμα για τη μετάλλαξή της. Κι όμως, είχαν δίκιο όσοι φώναζαν τότε. Έγινε έτσι, όπως προέβλεπαν. Μαζί με τη νέα εταιρική της ταυτότητα, η ΔΕΗ άλλαξε άρδην και μεταμορφώθηκε. Η εικόνα που έχουν οι πάντες σήμερα για τη ΔΕΗ είναι μια εικόνα σύγχρονης, καινοτόμας και πρωτοπόρας εταιρείας που αποτελεί τον απόλυτο πρωταγωνιστή στον ενεργειακό τομέα. Ρωτήστε τους ανταγωνιστές της στην ηλεκτρική αγορά και, ακόμα και αν δεν το πουν ρητά, θα καταλάβετε πως αντιμετωπίζουν πλέον τον παλιό «μεγάλο ασθενή» για τον οποίο είχαν μόνον λόγια συγκατάβασης τύπου «δεν είναι καλό να καταρρεύσει»…
Νομίζω, δε, ότι η θεαματική διείσδυση στις ΑΠΕ και οι δύο τελευταίες κινήσεις με την εξαγορά της Enel Romania και της Κωτσόβολος θα ήταν αρκετές για να καταγραφεί στους μεγάλους managers ο Γιώργος Στάσσης, παρότι όλα δείχνουν ότι βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή…https://energypress.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου