Μπορεί προ ημερών η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, μέσω του γενικού γραμματέα Γιώργου Δέδε, να ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει γρήγορα η δημοπράτηση της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας - Περάματος, αλλά πολλά θα κριθούν από ένα δημοψήφισμα.
Η δημοτική αρχή της Σαλαμίνας, με τη στήριξη της περιφέρειας, διοργανώνει την Κυριακή δημοψήφισμα, ώστε να αποφασίσουν οι πολίτες για την τύχη του έργου που εξαγγέλλεται επί χρόνια χωρίς να προχωρά.
Με βάση τον τελικό σχεδιασμό, η Σαλαμίνα θα συνδεθεί με το Πέραμα μέσω νέας οδικής αρτηρίας 14,5 χιλιομέτρων, το υποθαλάσσιο τμήμα της οποίας θα φτάνει το 1,1 χιλιόμετρο.
Το κόστος του έργου προσεγγίζει τα 400 εκατ. ευρώ και στη διαβούλευση είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον ισχυροί όμιλοι όπως η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ΜΕΤΚΑ του ομίλου Μυτιληναίος και η ΕΛΛΑΚΤΩΡ.
Το πορθμείο του Περάματος διακινεί σήμερα περί τα 13 εκατ. επιβάτες ετησίως και είναι από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης, με αποτέλεσμα να υπάρχουν αντιδράσεις για την τύχη εργαζομένων και επιχειρήσεων της περιοχής.
Την Κυριακή το βράδυ θα ξέρουμε πιθανώς και την τύχη του έργου.euro2day.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου