Τρίτη 10 Μαΐου 2016

Dalal & Deen feat. Ana Rucner and Jala:"Ljubav Je" (Bosnia & Herzegovina)

Οι Dalal , Deen , Ana & Jala είναι διεθνώς γνωστοί καλλιτέχνες με περισσότερα από 150 περιφερειακά και διεθνή βραβεία . Θα εκπροσωπήσουν τη Βοσνία & Ερζεγοβίνη στο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2016 με το τραγούδι Ljubav Je (Love Is) και θα είναι "απέναντι" μας στον 1ο ΗΜΙΤΕΛΙΚΟ (ΘΕΣΗ 17)




Eurovision Song Contest 2016 First Semi-Final
Flag of Bosnia & Herzegovina Bosnia & Herzegovina (BHRT)
Performer: Dalal & Deen feat. Ana Rucner and Jala
Song title: Ljubav Je
Music by: Almir Ajanović
Lyrics by: Almir Ajanović, Jasmin Fazlić

Trebaće mi tvoje tijelo, kad oči zatvorim
Oko mene sve je bijelo, čak i sivi zidovi
Nemam kome da se vratim, samo tebi vjerujem
Dugove ću sve da platim, na ljubav se zaklinjem

Ljubav je začarani krug, svako dođe na svoj red, svako plati svoj dug
Ljubav je, sve što imamo, svako bira svoj grijeh, jedno drugom praštamo

Tako trebam tvoje tijelo, kad oči zatvorim
Srce se u tebe klelo, kako da ti oprostim
Nemam kome da se vratim, samo tebi vjerujem
Dugove ću sve da platim, na ljubav se zaklinjem

'mjesto kapetan da budem, bir'o sam da budem pirat
'mjesto sretan da budem, bir'o sam tugu u inat
Moja priča je rulet, ulažem, ne znam kasirat, njenim očima uklet, više se ne znam nasmijat
Zna me mamit' oblinama nakon čaše, dv'je vina, ona nije ta što će mi sutra roditi sina
Opet nijedna ne zna me tako magično dirat', opet tragično biram jer đavo ne da mi mira

Ljubav je začarani krug, svako dođe na svoj red, svako plati svoj dug
Ljubav je, sve što imamo, svako bira svoj grijeh, jedno drugom praštamo















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα