Παρασκευή 31 Μαΐου 2024

TALI - Fighter | Luxembourg 🇱🇺 | National Final Performance | Eurovision 2024

 


Το Λουξεμβούργο συμμετείχε στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2024 στο Μάλμε της Σουηδίας, επιστρέφοντας μετά από απουσία 31 ετών από την τελευταία του συμμετοχή το 1993. Προκειμένου να επιλέξει τη συμμετοχή της χώρας για τον διαγωνισμό, ο λουξεμβουργιανός ραδιοτηλεοπτικός σταθμός RTL διοργάνωσε τον εθνικό τελικό διαγωνισμό τραγουδιού του Λουξεμβούργου, τον οποίο κέρδισε ο "Fighter" σε ερμηνεία της Tali.Η Tali Golergant είναι ισραηλινής καταγωγής Λουξεμβούργα τραγουδίστρια, ηθοποιός και καθηγήτρια φωνητικής. 

Το Λουξεμβούργο κληρώθηκε για να διαγωνιστεί στον πρώτο ημιτελικό του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision που πραγματοποιήθηκε στις 7 Μαΐου 2024 και αργότερα επιλέχθηκε για να εμφανιστεί στη θέση 15. Στο τέλος του σόου, το "Fighter" ανακοινώθηκε μεταξύ των 10 κορυφαίων συμμετοχών του πρώτου ημιτελικού και ως εκ τούτου προκρίθηκε για να αγωνιστεί στον τελικό. Αργότερα αποκαλύφθηκε ότι το Λουξεμβούργο κατέλαβε την πέμπτη θέση από τις δεκαπέντε χώρες που συμμετείχαν στον ημιτελικό με 117 βαθμούς. Στον τελικό, το Λουξεμβούργο έπαιξε στη θέση 4 και κατετάγη δέκατη τρίτη από τις 25 χώρες που έπαιξαν, σημειώνοντας συνολικά 103 βαθμούς.


Στίχοι
T'as plus vingt ans, t'as plus le temps
De faire l'enfant, de faire que la fête
T'as plus d'argent, pas d'élan
Tu vas vraiment droit vers la défaite
Et j'entends au loin, au loin, au loin
Cette petite voix, chant de sirène
Qui me dit "mais viens, vas-y, prends ma main"
"Allez, je t'emmène"
Ah, ah, ah, ah
Qui me dit tout bas
Ah, ah, ah, ah
Come, I will never let you down
I know you're a fighter
Hold in your heart the love around
You know you're a fighter
Et j'entends au loin, au loin, au loin
Cette petite voix qui me répète
"Nan, mais tu vas où?"
J'avoue, j'avoue, je sais pas
J'veux tout et rien à la fois
J'finirai complètement folle, et voilà
T'as pas le droit d'rester comme ça
Faut faire des choix, t'as quoi dans la tête?
Mène des combats, crois en toi
Le monde est là, pars à sa conquête
Et j'entends au loin, au loin, au loin
Cette petite voix, chant de sirène
Qui me dit "mais viens, va vers ton destin"
"Faut pas que tu freines"
Ah, ah, ah, ah
Qui me dit tout bas
Ah, ah, ah, ah
Come, I will never let you down
I know you're a fighter
Hold in your heart the love around
You know you're a fighter
Et j'entends au loin, au loin, au loin
Cette petite voix qui me répète
"Nan, mais tu vas où?"
J'avoue, j'avoue, je sais pas
J'veux tout et rien à la fois
J'finirai complètement folle, et voilà
Hear the sound of your dreams, you're so near
They are so near, look around
Hear the sound of your dreams, not of your fears
And just open up your heart
Come, I will never let you down
I know you're a fighter
Hold in your heart the love around
You know you're a fighter
Et j'entends au loin, au loin, au loin
Cette petite voix qui me répète
"Nan, mais tu vas où?"
Come, I will never let you down
I know you're a fighter
Hold in your heart the love around
You know you're a fighter
Et cette voix, elle s'en va
Et revient, dans ma tête
"Nan, mais tu vas où?"
J'avoue, j'avoue, je sais pas
J'veux tout et rien à la fois
J'finirai complètement folle, et voilà
J'avoue, j'avoue, je sais pas
J'veux tout et rien à la fois
J'finirai complètement folle, et voilà
Et voilà

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα