Παρασκευή 16 Αυγούστου 2019

Η ΑΓΑΠΗ ΘΕΛΕΙ ΔΥΟ

Σήμερα το τραγούδι μας είναι από την ταινία "Η ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΗΤΗΣ" η οποία προβλήθηκε την σαιζόν 1968-1969 και έκοψε 750.380 εισιτήρια. Ήρθε στην πρώτη θέση ανάμεσα σε 108 ταινίες. Η μεγάλη επιστροφή της Αλίκης Βουγιουκλάκη στην Φίνος Φιλμ, μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας. Πρώτη ταινία με πάνω απο 700.000 εισιτήρια. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη τραγουδά το "Η αγάπη θέλει δύο" σε στίχους του Ντίνου Δημόπουλου και μουσική του Νίκου Μαμαγκάκη.



Στίχοι:   Ντίνος Δημόπουλος
Μουσική:   Νίκος Μαμαγκάκης
   Αλίκη Βουγιουκλάκη & Δημήτρης Παπαμιχαήλ

Νταλκάς βαρύς με βάρεσε
ένα κορίτσι μ’ άρεσε
Πως να το ομολογήσω

Το ντέρτι μου ξεχείλισε
μ’ είδε και δε μου μίλησε
πρώτη θα καθαρίσω

Ελα μαζί μου αρχόντισσα
Απόψε που τα βρόντησα
κι εδώ θα την αράξω

Λεβέντη μου κι αλήτη μου
δεν πάω απόψε σπίτι μου
μαζί σου θα το κάψω

Η αγάπη θέλει δύο
για να ζεσταθεί
Να παλέψει με το κρύο
να στεριώσει να σταθεί




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα