Οι ποιοτικές έρευνες την τοποθετούν τελευταία σε δημοτικότητα.Τα ποσοστά τηλεθέασης της δίνουν οριακή πρωτιά,με τα ποσοστά των νεανικών κοινών να βρίσκονται στο ναδίρ.Την ίδια ώρα,ο Στραβελάκης 'πετά' τα Σαββατοκύριακα. Οι διαφορές με τη Μπιζόγλη είναι μεγάλες,ενδεικτικά χθες το Μεγάλο Κανάλι επικράτησε με 21.6% έναντι 15.5% του Αnt1.
Πόσο ακόμα οξυγόνο θα της δίνει ο πρώην 'σύζυγος' Παναγιωτόπουλος, αλλά και μια μερίδα των μετόχων?
Tα χαμηλά εμπορικά κοινά του δελτίου του Mega δεν είναι αποτέλεσμα (μόνο) της μνημονιακής του στάσης,όποιος θεωρεί πως οι ειδήσεις του Ant1 είναι αντιμνημονιακές,μάλλον πιστεύει πως θα έρθει η ανάπτυξη το Γενάρη του 2014..
Το εμετικό (και συνάμα αυτιστικό στην κοινωνία) στυλ Πρετεντέρη-Καψή-Τρέμη & σια,σε συνδυασμό με την επιβεβλημένη ανάγκη προώθησης 'ιδεών' και ανθρώπων που έχουν μηδενική επιρροή στο λαό πια (πχ Βενιζέλος) οδήγησαν σε αυτή την εικόνα.Χωρίς να έχεις τις τηλεοπτικές γνώσεις του Λάρι Κινγκ, βλέπεις πόσο ελκυστικότερο είναι το πακέτο της νηφάλιας Χούκλη,με τις συμπαθείς φατσούλες δίπλα της & λίγο 'πασπάλισμα' από Lady Gaga.Για το μέσο απολιτικοποίητο 25χρονο του Facebook η ψήφος είναι ασυζητητί.
Δεν υπάρχει ημέρα που να μην ακούσουμε από τα χείλη της Χούκλη για τον αγώνα που δίνουν συγκεκριμένοι υπουργοί της Κυβέρνησης, αλλά και τι πρόοδος επιτυγχάνεται.Οταν όμως δεν συμψηφίζεις τις διεκδικήσεις των εργαζομένων με το ΄βόλεμα΄των συνδικαλιστών και δεν παρουσιάζεις τον Μπένι σαν πολιτικό του 30%,αρκεί για να είσαι ένα σκαλί πάνω από το δελτίο της Μεσογείων.Ακόμα κι αν μια απεργία των ναυτεργατών είναι το θέμα που προηγείται της Rihanna...
Πηγή: tvnea.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου