Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Ο παραγωγός του David Bowie εξομολογείται: Έτσι μου αποκάλυψε πως έχει καρκίνο

Ο παραγωγός του David Bowie, με τον οποίο ο διάσημος καλλιτέχνης δούλεψε μαζί πάνω στον τελευταίο του δίσκο παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη και μίλησε για το πώς ο αείμνηστος καλλιτέχνης του αποκάλυψε την κατάσταση της υγείας του. «”David”, μου είπε, “έχω κάτι να σου δείξω”. 

Έβγαλε τον σκούφο του και ήταν τελείως καραφλός. “Έχω καρκίνο”, μου είπε και η ζωή μου δεν είναι ίδια από εκείνη τη στιγμή», περιέγραψε χαρακτηριστικά ο Tony Visconti, ο οποίος τόνισε πως ήταν εξαιρετικά δύσκολο να κρατήσουν μυστικό τον δίσκο του star αλλά και την αρρώστια του!




Όσο για τις τελευταίες του ημέρες, ο μουσικός παραγωγός σημείωσε πως ο καλλιτέχνης θεωρούσε- όπως όλοι τους- πως έχει περισσότερο χρόνο και ήταν πρόθυμος να δοκιμάσει νέα θεραπεία, ενώ δεν έχασε στιγμή την ελπίδα του.govastileto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα