Κωνσταντίνος Φιλίππου
Σε φάση μελέτης και πιλοτικών παρεμβάσεων βρίσκονται η διοίκηση και η αρμόδια διεύθυνση Εμπορίας της ΔΕΗ για να περιοριστούν οι ουρές και να αλλάξουν όψη τα καταστήματα της.
Έρευνες γνώμης και άλλες μετρήσεις διεξάγονται αυτήν την περίοδο στα γραφεία της οδού Χαλκοκονδύλη προκειμένου να εντοπιστούν με σαφήνεια τα αρνητικά σημεία στα καταστήματα της εταιρίας και οι αιτίες ταλαιπωρίας των πελατών της.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες, ένας από τους λόγους που εντοπίστηκε ως υπαίτιος για τον σχηματισμό των μεγάλων ουρών είναι η γραφειοκρατία στην εξυπηρέτηση καταναλωτών που προσέρχονται στα καταστήματα να πληρώσουν τους λογαριασμούς ρεύματος αλλά χωρίς να έχουν μαζί τους τα έντυπα. Έτσι, οι πελάτες αυτοί πρώτα θα πρέπει να αναμένουν με σειρά προτεραιότητας (χαρτάκια) στα γραφεία έκδοσης των εντύπων κι έπειτα να αναμένουν με άλλον αριθμό προτεραιότητας στα ταμεία.
Η διεύθυνση Εμπορίας πρόσφατα έδωσε με τη χρήση της τεχνολογίας και της πληροφορικής τη δυνατότητα έκδοσης των εντύπων και στα ταμεία των καταστημάτων. Σύμφωνα με πληροφορίες την παρέμβαση την έκανε πιλοτικά σε σημείο πώλησης, όπου διαπιστώθηκε ό,τι οι ουρές περιορίστηκαν κατά 30%.
Αυτή η αλλαγή αναμένεται να επεκταθεί και στα υπόλοιπα καταστήματα, ενώ ανάλογες παρεμβάσεις προγραμματίζονται και για άλλα προβλήματα γραφειοκρατίας που αντιμετωπίζουν οι πελάτες της δημόσιας εταιρίας στα γκισέ.
Εξάλλου, η ΔΕΗ προσανατολίζεται και στην αλλαγή του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων της. Σήμερα αυτά είναι ανοικτά από τις 7 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι. Η διοίκηση θέλει να προσαρμόσει το ωράριο σε εκείνο των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης ώστε να προσφέρει καλύτερη εξυπηρέτηση στους καταναλωτές αλλά και να είναι πιο κοντά στην αγορά, όταν αργότερα θα λανσάρει κι άλλα προϊόντα και υπηρεσίες προς τους πελάτες της. Σε ό,τι αφορά τους εργαζόμενους σε αυτά, οι ανάγκες του νέου ωραρίου θα καλυφθούν με βάρδιες και πάντα σύμφωνα με τα όσα ορίζει η εργατική νομοθεσία.
Πέραν αυτού, η ΔΕΗ αναμένεται να ανοίξει και κάποια νέα καταστήματα καθώς ιδίως στην περιφέρεια ή και σε μεγάλους δήμους των αστικών κέντρων δεν υπάρχουν σημεία πώλησης με αποτέλεσμα τη μεγάλη ταλαιπωρία πελατών της.
Σε σχεδιασμό βρίσκονται επίσης και αρχιτεκτονικές κι αισθητικές παρεμβάσεις ώστε οι χώροι εξυπηρέτησης να γίνουν πιο προσιτοί και φιλικοί προς τους πελάτες της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου