Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021

Χρήστος Κυριαζής : Έχω κλάψει (το τραγούδι "ύμνος")


Την τελευταία του πνοή άφησε χθες τα ξημερώματα, μετά από μάχη με τον καρκίνο, ο δημοφιλής τραγουδιστής Χρήστος Κυριαζής. 

Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr, ήταν άρρωστος εδώ και μήνες, όπως ανέφερε ο επιστήθιος φίλος του Μιχάλης Τσατσάκης. «Πολέμησε αλλά δεν τα κατάφερε», είπε. 

Ο Χρήστος Κυριαζής  γεννήθηκε το 1953 στον Πειραιά και μεγάλωσε στα Καμίνια. Ο πατέρας του εργαζόταν ως επιπλοποιός και λόγω της οικογενειακής παράδοσης, έμαθε κι εκείνος τη τέχνη. Παρότι γρήγορα ασχολήθηκε με τη μουσική, στη διάρκεια της καριέρας του, ήταν γνωστός και ως επιπλοποιός. 

Δημιούργησε το συγκρότημα «Πρόκες» το 1972 και νωρίτερα τις μπάντες «Mirabilis Zalapa» και «What a pity». Εφυγε για σπουδέςε στην Ιταλία και όταν επέστρεψε, στράφηκε στη λαϊκή μουσική, με τον δίσκο "Μου θυμίζεις τη μάνα μου" το 1992 την πρώτη του μεγάλη επιτυχία. 

Σήμερα στη Μουσική Πρόταση της Εβδομάδας η  μεγάλη επιτυχία του " Έχω κλάψει"

 
Καλλιτέχνης: Κυριαζής Χρήστος
Άλμπουμ: Μου θυμίζεις τη μάνα μου
Συνθέτης: Κυριαζής Χρήστος
Στιχουργός: Κυριαζής Χρήστος


Τα σφάλματα γίναν πολλά
Τα πιο πολλά για μένα
Ώσπου να άδειασε η καρδιά
Και έχω μόνο εμένα

Έχω κλάψει
Για πολλές γυναίκες, έχω κλάψει
Μα για σένα πιο πολύ
Σ’ έχω ψάξει
Στην καρδιά μου μέσα, σ’ έχω ψάξει
Έχεις κάνει κατοχή

Τα λόγια σου ήταν σκληρά
Τα ‘πες φαρμακωμένα
Με κλείσανε στα σίδερα
Όμως θυμάμαι εσένα

Έχω κλάψει
Για πολλές γυναίκες, έχω κλάψει
Μα για σένα πιο πολύ
Σ’ έχω ψάξει
Στην καρδιά μου μέσα, σ’ έχω ψάξει
Έχεις κάνει κατοχή

Εσύ κοιτούσες τα μικρά
Θα πω όμως δεν πειράζει
Όποιος αγάπησε βαθιά
Αυτό δεν τον τρομάζει

Έχω κλάψει
Για πολλές γυναίκες, έχω κλάψει
Μα για σένα πιο πολύ
Σ’ έχω ψάξει
Στην καρδιά μου μέσα, σ’ έχω ψάξει
Έχεις κάνει κατοχή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα