Την λύση των "έξυπνων θυρίδων” (smart lockers) υιοθετούν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο λεγόμενο "τελευταίο μίλι” (last mile), δίνοντας στους καταναλωτές που πραγματοποιούν ηλεκτρονικά τις παραγγελίες τους να παραλάβουν τα προϊόντα τους, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν κάποιον courier για να τους τα παραδώσει.
Η αρχή έγινε από τη Skroutz η οποία, ακολουθώντας τα πρότυπα των μεγάλων marketplaces του εξωτερικού όπως η Amazon και η Alibaba, έχει ήδη εγκαταστήσει θυρίδες (Skroutz Points) σε 20 σημεία στην Αττική, όπως σε πρατήρια καυσίμων Avin, σε πάρκινγκ Cityzen αλλά και εντός καταστημάτων Goody’s. [περισσότερα]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου