Η νέα εταιρική μας ταυτότητα σηματοδοτεί την αλλαγή, την εξέλιξη και τις νέες βάσεις που έχουμε θέσει την τελευταία διετία για τον ψηφιακό μας μετασχηματισμό και τη δυναμική συμβολή μας στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας μας.
Ο ΔΕΔΔΗΕ διαδραματίζει κομβικό ρόλο σε αυτή τη μετάβαση και αποτελεί καταλύτη για τη μετεξέλιξη της ελληνικής αγοράς ενέργειας σε μια αγορά ενεργών καταναλωτών και νέων φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών, υλοποιώντας ταυτόχρονα με επιτυχία όλους τους στόχους του ΕΣΕΚ.
Για αυτό το λόγο και προκειμένου να ανταποκριθούμε στα νέα δεδομένα και τις πολλαπλές προκλήσεις, έχουμε προχωρήσει στην επανεκκίνηση του ΔΕΔΔΗΕ «ανεβάζοντας ταχύτητες» σε όλα τα επιχειρησιακά και λειτουργικά του επίπεδα, απελευθερώνοντας και αξιοποιώντας στο έπακρο τις αναπτυξιακές δυνάμεις της Εταιρίας και της μακροχρόνιας τεχνογνωσίας της.
Ταυτόχρονα, ο ΔΕΔΔΗΕ είναι προσηλωμένος στο στόχο του για τη δημιουργία μιας φιλικότερης και περισσότερο πελατοκεντρικής κουλτούρας που θα τον οδηγήσει σε μια νέα εποχή, στην οποία ο καταναλωτής θα αισθάνεται ασφάλεια και οικειότητα.
Με σύμμαχο τις τεχνολογίες αιχμής, ο ΔΕΔΔΗΕ έχει ξεκινήσει εδώ και μια διετία την προσπάθεια για τον πλήρη εκσυγχρονισμό της εξυπηρέτησης όλων των πελατών του. Η ψηφιοποίηση υπηρεσιών αποτελεί μονόδρομο για την επίτευξη αυτού του στόχου.
Μετά από μια μακρά περίοδο στασιμότητας ο ΔΕΔΔΗΕ εκσυγχρονίζεται.
Η ενίσχυση και η αναβάθμιση του Δικτύου συνοδεύεται από την αναβάθμιση και την αμεσότερη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών.
Οι νέες υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε πολίτη να επικοινωνεί άμεσα μαζί του 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο.
- Εξελίσσοντας το site μας ως το κομβικό σημείο εξυπηρέτησης, δημιουργήσαμε τον ψηφιακό βοηθό, το chat bot, τον Κύρο, ο οποίος δέχεται τα ερωτήματα των επισκεπτών και τους καθοδηγεί προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα το αιτήματα τους.
- Η αναβαθμισμένη και εμπλουτισμένη εφαρμογή εξυπηρέτησης του site μας, δίνει πλέον τη δυνατότητα στους πολίτες να διεκπεραιώσουν ένα πολύ μεγάλο εύρος αιτημάτων τους, για παράδειγμα από αίτηση για έλεγχο μετρητή, μέχρι νέα σύνδεση και αίτημα χορήγησης νυχτερινού μετρητή.
-Για την αναγγελία βλάβης, πέρα από την εφαρμογή στο site, δημιουργήθηκε mobile app τόσο για iOS όσο και για Android, για να μπορεί ο πολίτης εύκολα και γρήγορα να μας ενημερώνει για τυχόν βλάβη και από το κινητό του τηλέφωνο.
-Το τηλεφωνικό μας κέντρο 11500 λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο τόσο για την αναγγελία βλαβών όσο και για κάθε αίτημα εξυπηρέτησης ή επικοινωνίας.
-Όλοι οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν στο εξής και ηλεκτρονικά μέσα από το site του ΔΕΔΔΗΕ αιτήσεις για συνδέσεις υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
-Ψηφιοποιούμε τις εργασίες πεδίου του τεχνικού μας προσωπικού, όπως για παράδειγμα τις εργασίες για τις μετρήσεις καταναλώσεων, για έγκυρη και αξιόπιστη διεκπεραίωση αλλά και για αμεσότερη επικοινωνία με τους καταναλωτές.
-Διαχειριζόμαστε το στόλο των οχημάτων με τηλεματική, για αμεσότερες επεμβάσεις στο Δίκτυο, διασφαλίζοντας βελτιωμένους χρόνους απόκρισης σε κάθε αναμενόμενο ή έκτακτο γεγονός.
--------------------------
Ο κ. Τάσος Μάνος είναι Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ
Το άρθρο περιλαμβάνεται στο αφιέρωμα του energypress για τις προκλήσεις, τους φόβους και τις προσδοκίες ενόψει του 2022.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου