Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2023

Ελεωνόρα Ζουγανέλη - Το Δωμάτιο Βρίζω (Νέο τραγούδι από τη σειρά "Σασμός")


Η αγαπημένη Ελεωνόρα Ζουγανέλη μάς συστήνει ακόμα ένα νέο τραγούδι που αναμφίβολα θα αγαπηθεί πολύ από το κοινό της. Η νέα της κυκλοφορία από την Panik Records έχει τον τίτλο «Το Δωμάτιο Βρίζω» και σίγουρα θα ξεχωρίσει.

Τη μουσική υπογράφει ο Νίκος Τερζής και τους στίχους Γιάννης Κότσιρας, ενώ το αποτέλεσμα αναμφίβολα θα σε καταπλήξει.


Το δωμάτιο βρίζω,
μοιάζει άδειο φτηνό
τ’ άρωμα σου μυρίζω
σε σεντόνι νωπό.

Το ρολόι κοιτάζω
λεπτοδείκτες μετρώ
κι όλο ρουχα αλλάζω
στον καθρέφτη ξεσπώ.


Να μ’ αγαπάς

να μου δίνεις φτερά

να με φιλάς

σαν την πρώτη φορά


Θα σ’ αγαπώ

όσο η θάλασσα θα ‘ναι γαλάζια

κι όσο ο σφυγμός μου χτυπά.


Το δωμάτιο βρίζω,

μοιάζει άδειο φτηνό

τ’ άρωμα σου μυρίζω

σε σεντόνι νωπό.


Να μ’ αγαπάς

να μου δίνεις φτερά

να με φιλάς

σαν την πρώτη φορά


Θα σ’ αγαπώ

όσο η θάλασσα θα ‘ναι γαλάζια

κι όσο ο σφυγμός μου χτυπά.


Το δωμάτιο βρίζω,

λεπτοδείκτες μετρώ

το τηλέφωνο σπάω

που ‘ναι εκεί σιωπηλό.


Οι πληγές που σου ανοίγω

είναι κάτω απ’ το δέρμα

η ζωή μου ένα τέρμα

μια ζωή φυλακή.


Άλλα χέρια μ’ αγγίζουν

κι αν σε χάνω ψυχή μου

όπου πας η πνοή μου

όπου πάω είσαι εκεί.


Το δωμάτιο βρίζω,

μοιάζει άδειο φτηνό

το σεντόνι αγκαλιάζω

σαν να σ’ έχω εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα