Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023

Νίκος Τερζής & Γιάννης Κότσιρας - Φως - Official Music Video

Ο Νίκος Τερζής και ο Γιάννης Κότσιρας μάς παρουσιάζουν το τραγούδι «Φως» που είναι και το soundtrack της σειράς «Σασμός» του Alpha και κυκλοφορεί από την Panik Oxygen.

Το «Φως» ακούστηκε στην επιτυχημένη σειρά «Σασμός» αυτή την εβδομάδα. Το music video γυρίστηκε υπό τις οδηγίες του σκηνοθέτη της, Κώστα Κωστόπουλου.

Στίχοι

Φυλάκισε το και κράτησε το φωσ

Αγκάλιασε με χωρίσ γιατί και πωσ

Διπλό κρεβάτι ο ιδρώτασ αρχηγόσ

Ο χρόνοσ στάχτη ο πόνοσ ναυαγόσ

Σ' αγαπώ σε κάθε στίχο κάθε ήχο μου

Σε ζητώ σε κάθε κύμα κάθε βήμα μου όπου ζω

Φυλάκισε το και κράτησε το φωσ

Αγκάλιασε με χωρίσ γιατί και πωσ

Γλυκιά συνήθεια ο ύπνοσ στα στήθια σου

Κάθε σκοτάδι σβήνει από το χάδι σου

Φωτιά στο βλέμμα παλμόσ στο αίμα μου

Το πεφταστέρι στο καλοκαίρι μου

Σ' αγαπώ σε κάθε στίχο κάθε ήχο μου

Σε ζητώ σε κάθε κύμα κάθε βήμα μου όπου ζω

Καθώσ θα φεύγεισ να μην ξεχνάσ μικρή

Αυτόσ που μένει σ' αγάπησε πολύ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα