Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023

Ευρυδίκη & Μίλτος Πασχαλίδης - Εγώ Εσένα (OST Μαύρο Ρόδο) - Official Music Video

 
Με ντουέτο «Εγώ Εσένα», που ερμηνεύουν δύο εξαιρετικοί καλλιτέχνες, η Ευρυδίκη και ο Μίλτος Πασχαλίδης, συνεχίζονται τα τραγούδια που υπογράφει συνθετικά ο Γιώργος Θεοφάνους για το soundtrack της επιτυχημένης σειράς «Μαύρο Ρόδο» του MEGA. Τους στίχους έγραψε η Σάννυ Μπαλτζή.

Το «Εγώ Εσένα», μία εξομολογητική και τρυφερή μπαλάντα, ενώνει δύο διαφορετικούς μουσικούς κόσμους, εκείνον της Ευρυδίκης και εκείνον του Μίλτου Πασχαλίδη, σ’ ένα αριστοτεχνικό σύνολο, αναδεικνύοντας τον πλούτο της μουσικής και των εξαιρετικών φωνών τους.

Το «Εγώ Εσένα» συνοδεύεται από ένα κινηματογραφικής αισθητικής music video, με πλάνα των δύο καλλιτεχνών και σκηνές από τη σειρά, που έχει κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό και μεταδίδεται στο MEGA από Κυριακή έως και Πέμπτη, στις 22:40. Τη σκηνοθεσία έκανε ο σκηνοθέτης της σειράς, Κώστας Αναγνωστόπουλος.

Στίχοι:


Κι αν με κοιτούν, αν με κερνούν

άγνωστοι αν τηλεφωνούν

ούτε οι γνωστοί μου αν μ’ αγαπούν

δεν με ενδιαφέρει.


Λένε με ξέρουνε καλά

και απο χθές και απο παλιά

όμως για μένα τίποτα

κανείς δεν ξέρει.


Εγώ εσένα μόνο ήθελα

εδώ να έχω

κι όχι αυτούς που δεν αντέχω

δεν τους αντέχω.

Εγώ εσένα μόνο ήθελα

εδώ να έχω

κι όχι αυτούς που δεν αντέχω

δεν τους αντέχω.


Εγώ διψώ για να σε δω

θέλω απο τα χείλη σου να πιω

άγνωστες που ήρθαν να νοιαστούν

έχω χορτάσει.


Μου δίνουν άστρα και ουρανό

μα σαν νερό σε λαχταρώ

εσένα θέλει η καρδιά

να ξεδιψάσει.


Εγώ εσένα μόνο ήθελα

εδώ να έχω

κι όχι αυτούς που δεν αντέχω

δεν τους αντέχω.

Εγώ εσένα μόνο ήθελα

εδώ να έχω

κι όχι αυτούς που δεν αντέχω

δεν τους αντέχω.


Ποια αγκαλιά και ποια φιλιά

εγώ δεν έχω ποια καρδιά

πως όλα τα έχω όταν μου λες

με καταβάλει.


Είναι όσοι έχουνε πολλά

ποιο φτωχοί καμιά φορά

να μην ακούς για μένα

τι λένε οι άλλοι.


Εγώ εσένα μόνο ήθελα

εδώ να έχω

κι όχι αυτούς που δεν αντέχω

δεν τους αντέχω.

Εγώ εσένα μόνο ήθελα

εδώ να έχω

κι όχι αυτούς που δεν αντέχω

δεν τους αντέχω.


 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα