Χάρης Αποσπόρης
Από την πλευρά του ΔΕΔΔΗΕ εκφράζεται ικανοποίηση για την προσαρμοστικότητα που έδειξαν οι καταναλωτές στις ακραίες συνθήκες που επικράτησαν στην αγορά.
Ταυτόχρονα, δεν επικράτησε εκτεταμένος "ενεργειακός τουρισμός", όπως πολλοί ανέμεναν. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 2022 αλλαγή εκπροσώπησης έκαναν 588.000 πελάτες έναντι 555.000 το 2021 με τη μεγαλύτερη κινητικότητα να καταγράφεται τον Αύγουστο και το Σεπτέμβριο του περασμένου έτους. Παράλληλα, υπήρξε αύξηση των αιτημάτων παύσης εκπροσώπησης με 80.000 μέσα στο έτος από 16.000 το 2021, αλλά αξιολογείται ως σχετικά χαμηλός αριθμός βάσει των συνθηκών. Μπορεί να φαντάζει μεγάλη η ετήσια διαφορά, αλλά το 2021 ήταν ένα έτος με ιδιαίτερα χαμηλό αριθμό παύσεων εκπροσώπησης.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο Δημήτρης Βράνης, Διευθυντής Διεύθυνσης Χρηστών Δικτύου ΔΕΔΔΗΕ, στα πλαίσια του Power & Gas Forum, αυτό που προβληματίζει είναι ότι αναδείχτηκε το πρόβλημα της επ΄αόριστον παραμονής στην καθολική υπηρεσία.
Πλέον παρατηρείται το φαινόμενο ότι υπάρχουν πελάτες που δεν ενδιαφέρονται να διατηρήσουν την παροχή τους, αλλά το ρυθμιστικό πλαίσιο δεν σταματά την ηλεκτροδότηση, γεγονός που δημιουργεί ζήτημα για τους προμηθευτές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου