Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

ΒΥΡΩΝ ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ:"Θέλετε να το ψηφίσω εγώ αυτό; Και η ιστορία μου; Ο πολιτισμός μου;"

Πολύδωρας: Ουδείς υποχρεούται εις τα αδύνατα 

Πρόκειται για δήμευση, είπε ο κ.Πολύδωρας αναφερόμενος στο φόρο ακινήτων εξηγώντας ότι είναι ιερό το δικαίωμα του Έλληνα στην ιδιοκτησία. "Πρόκειται για δλημευση και το Σύνταγμα απαγορεύει τη γενική δήμευση" συμπλήρωσε και είπε φωνάζοντας προς την πλευρά του υπουργού Οικονομικών: "Θέλετε να το ψηφίσω εγώ αυτό; Και η ιστορία μου; Ο πολιτισμός μου;" Υπάρχει το δόγμα:" ουδείς υποχρεούται εις τα αδύνατα" είπε ανάμεσα σε άλλα ζητώντας να σταλεί το μήνυμα στην τρόικα "το μυαλό της οποίας δεν καταλαβαίνω," σημείωσε.
ΠΗΓΗ :enikos.gr
βιντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα