Η ζέστη μπορεί να φτάνει στους 40 βαθμούς από σήμερα και για τις επόμενες 3-4 ημέρες όμως στις μετακινήσεις με τα μέσα μαζικής μεταφοράς το aircondition παραμένει πολυτέλεια.
Εδώ και μερικές ημέρες παρά τις υψηλές θερμοκρασίες στο δίκτυο του Μετρό και πιο συγκεκριμένα στις γραμμές 2 και 3 παρατηρείται το φαινόμενο των δρομολογίων με συρμούς που δεν διαθέτουν κλιματισμό (μιλάμε για τους συρμούς της α` γενιάς που λειτουργούν από το 2000).
Το πιο παράξενο όμως είναι πως και οι συρμοί β` γενιάς (εκείνοι που λειτουργούν από το 2004) επίσης δεν είχαν σε λειτουργία τον κλιματισμό. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να γίνονται μετακινήσεις με πολύ υψηλές θερμοκρασίες και το αποπνικτικό αίσθημα της ζέστης να είναι εμφανές.
Αναφορικά με τους νέους συρμούς που αναμένεται να δώσουν λύση τουλάχιστον τις περισσότερες ζεστές ώρες της ημέρας, κυκλοφορούν ελάχιστα στο δίκτυο.
[B]ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ[/B]
Ένα άλλο φαινόμενο που τείνει να πάρει διαστάσεις μόνιμου χαρακτήρα είναι τα δρομολόγια να γίνονται τμηματικά και όχι σε όλη τη γραμμή. Έτσι στην γραμμή 2 έχουμε δρομολόγια που φτάνουν μέχρι τον Άγιο Δημήτριο και δρομολόγια που φτάνουν μέχρι το Ελληνικό.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι σταθμοί ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ να έχουν μικρότερη συχνότητα δρομολογίων και ειδικά τις ώρες που θεωρούνται ώρες αιχμής να έχουμε δρομολόγια ανά 10 λεπτά.
Αυτό γίνεται λόγω μειωμένης κίνησης στους 4 νέους σταθμούς που όμως κόστισαν 500εκ.ευρώ για να κατασκευαστούν και να διατεθούν σε λειτουργία υπέρ του κοινού. Εφόσον τα δρομολόγια κινούνται μόνο κατά το ήμισυ μετά τον Άγιο Δημήτριο το κοινό θα πρέπει να είναι περισσότερο υπομονετικό σε σχέση με τους υπόλοιπους σταθμούς, διαχωρίζοντας τους επιβάτες του δικτύου σε 2 κατηγορίες.
Το φαινόμενο αυτό μας γυρίζει πολλά χρόνια πριν όταν ο τότε Ηλεκτρικός έκανε δρομολόγια όχι σε όλη τη γραμμή, αλλά στο τμήμα Ταύρος-Ειρήνη και αραιότερα σε όλη τη γραμμή από Πειραιά μέχρι Κηφισιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου