Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021

Χρίστος Στυλιανού - Ελένη Ζιώγα - Ασπασία Στρατηγού - Τα ύστερα του κόσμου

 Σήμερα στη "ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ", εγκαινιάζουμε το αφιέρωμα στα τραγούδια που ακούστηκαν στις τηλεοπτικές σειρές. "Τα ύστερα του κόσμου" είναι το βασικό τραγούδι της φετινής επιτυχίας του MEGA " Η ΓΗ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ" .

Με ένα συγκλονιστικό ζεϊμπέκικο με τίτλο «Τα Ύστερα του Κόσμου», από την Panik Records, επιστρέφει δυναμικά στη δισκογραφία η Ελένη Ζιώγα.

Κίνητρο για την επιστροφή αυτή ήταν η γνωριμία της με το  συναρπαστικό μουσικό σύμπαν του χαρισματικού και αγαπητού στο κοινό συνθέτη και τροβαδούρου Χρίστου Στυλιανού, που υπογράφει και τη μουσική  του τραγουδιού.

Το εντυπωσιακό αποτέλεσμα της συνεργασίας των δύο δημιουργών βρήκε την ιδανική του ερμηνεία στη σπουδαία φωνή της Ασπασίας Στρατηγού, που, με τη δωρικότητα και τον λυρισμό της, ανακαινίζει στο σήμερα την παράδοση του γνήσιου λαϊκού μας τραγουδιού.

Με το μοναδικό αυτό τραγούδι, που ακούγεται και στους τίτλους της επιτυχημένης  τηλεοπτικής σειράς του Mega «Η Γη της Ελιάς» και μιλάει ήδη στις ψυχές χιλιάδων ακροατών,  η Panik Records  έχει τη χαρά να εγκαινιάζει  τη μελλοντική της συνεργασία τόσο με την ερμηνεύτρια , όσο και με τους δύο δημιουργούς.




Στίχοι:

Είναι του ανθρώπου επιλογή
Τι δίνει απ’ την καρδιά
Άλλος να δώσει έναν παράδεισο μπορεί
Άλλος μια συμφορά

Εγώ σου χάρισα το φως μου
Κι εσύ τα ύστερα του κόσμου
Εγώ μια αγάπη σαν ποτάμι
Εσύ το αγκάθινο στεφάνι

Είναι στον άνθρωπο να πει
Έστω ένα ευχαριστώ
Ή να πληρώσει μια αγάπη αληθινή
Με θάλασσες καημό

Εγώ σου χάρισα το φως μου
Κι εσύ τα ύστερα του κόσμου
Εγώ μια αγάπη σαν ποτάμι
Εσύ το αγκάθινο στεφάνι

Εγώ σου χάρισα το φως μου
Κι εσύ τα ύστερα του κόσμου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα