Σάββατο 13 Μαΐου 2023

France Eurovision Song Contest 2023/La Zarra:"Évidemment"

 Πάμε με Γαλλία για νίκη σήμερα στον Τελικό της Eurovision.

Η Γαλλία πρόκειται να συμμετάσχει στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2023 στο Λίβερπουλ του Ηνωμένου Βασιλείου, με το τραγούδι "Évidemment", που γράφτηκε από τους Fatima Zahra Hafdi, Ahmed Saghir, Yannick Rastogi και Zacharie Raymond. Το τραγούδι ερμηνεύει η La Zarra. Ο γαλλικός ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός France Télévisions επέλεξε εσωτερικά τη γαλλική συμμετοχή για τον διαγωνισμό, που ανατέθηκε από το τηλεοπτικό κανάλι France 2. Η La Zarra ανακοινώθηκε επίσημα από το France 2 ως η γαλλική συμμετέχουσα στις 12 Ιανουαρίου 2023 και το τραγούδι παρουσιάστηκε στο κοινό  στις 19 Φεβρουαρίου 2023, κατά τη διάρκεια του προγράμματος France 2 20:30 le dimanche.

Ως μέλος των «Big Five», η Γαλλία προκρίνεται αυτόματα για να διαγωνιστεί στον τελικό του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision.


Lyrics of Évidemment

Mon cœur, mes mains, mes yeux, mes reins

Plus rien ne m’appartient

J’me fais du mal pour

Faire du bien

J’oublie comme si c'n’était rien


Dans mon jardin d’enfer

Poussent des fleurs

Que j’arrose de mes rêves de mes pleurs


On a beau être sur le toit du monde

‎‏On ne peut toucher le ciel du doigt

Évidemment

Toutes ces belles promesses que j’entends

C’n’est que du vent


Évidemment

Car après l’beau temps vient la pluie

C’est c'qu’on oublie


C’est toujours trop beau pour être vrai

Mais c’n’est jamais trop laid pour être faux

Évidemment

Elle ne s'ra plus jamais la même

Cette fille d’avant


Je vends demain, j’rachète hier

Le temps est assassin

Je cherche l’amour

Je n'trouve rien

Comme dans mon sac à main


Dans ma tête c’nest pas tant évident

Je recherche la vérité

Tout en l’évitant


On a beau être sur le toit du monde

‎‏On ne peut toucher le ciel du doigt

Évidemment

Toutes ces belles promesses que j’entends

C’n’est que du vent


Évidemment

Elle ne s’ra plus jamais la même

Cette fille d’avant


Car moi je chante

Ma vie la vôtre

Et un peu de romance

Je suis nue devant vous

Donnez-moi donc une chance


De vous à moi

De moi à vous

Ai-je réussi à chanter

A chanter la Grande France


C’est toujours trop beau pour être vrai mais

C’n’est jamais trop laid pour être faux

Évidemment

Elle ne s’ra plus

Jamais la même

Cette fille d’avant

Évidemment





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα