Σε Βόρειους και Νότιους κατά τον Αμερικανικό Εμφύλιο μετατρέπει το Πέραμα και τη Σαλαμίνα η κατασκευή της ομώνυμης υποθαλάσσιας ζεύξης, κόστους περίπου 400 εκατ. ευρώ, που θα ενώσει χερσαία τις δύο περιοχές και θα αντικαταστήσει τους ναύλους των φεριμπότ με διόδια.
Οι αντιδράσεις για το έργο-«κοφτήριο»
Την ώρα όμως που στο Πέραμα ετοιμάζονται να ανοίξουν σαμπάνιες για τη ζεύξη, εκτιμώντας ότι θα ανακουφίσει την πόλη από τον τεράστιο κυκλοφοριακό φόρτο που δημιουργεί καθημερινά η επιβατική κίνηση από τα τακτικά δρομολόγια των πλοίων, στον Δήμο Σαλαμίνας έχουν σηκώσει μαύρες σημαίες. «Το έργο δεν μπορεί να γίνει χωρίς δημοψήφισμα και διάλογο», δηλώνει στο «business stories» o δήμαρχος του νησιού κ. Γιάννης Τσαβαρής, υποστηρίζοντας ότι γίνεται ένας σχεδιασμός που επιχειρεί να κάνει τη Σαλαμίνα τμήμα της Πελοποννήσου εν αγνοία του.
«Θα μπαίνουν οι νταλίκες από το Πέραμα και θα βγαίνουν στα Μέγαρα», αναφέρει και συνεχίζει λέγοντας ότι θα γίνει διπλή ζεύξη (σε Πέραμα και Φανερωμένη, κάτι που αποκλείουν στο υπουργείο).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου