Ο Γρηγόρης Δημητριάδης πρότεινε όπως όσοι «συλληφθούν» να χρησιμοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς χωρίς εισιτήριο, να αντιμετωπίζουν ακόμα και ποινή φυλάκισης - «Εγώ λέω να τους εκτελούμε κιόλας» απάντησε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης
Σαν να μην ήταν αρκετή η επερχόμενη αύξηση 10% στις τιμές των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες, πλέον, όσοι «συλληφθούν» να χρησιμοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς χωρίς εισιτήριο, θα κινδυνεύουν ακόμα και με φυλάκιση, εάν γίνει αποδεκτή η πρόταση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΑ, Γρηγόρη Δημητριάδη.
Το στέλεχος των αστικών συγκοινωνιών ευχαρίστησε την κυβέρνηση που υιοθέτησε τις περισσότερες προτάσεις που της είχε καταθέσει και πρόσθεσε πως είχε συστήσει να μετατραπεί σε πλημμέλεια από πταίσμα η αποφυγή χρήσης εισιτηρίων.
«Είχαμε πει ότι και η αποφυγή εισιτηρίων έπρεπε να γίνει πλημμέλεια αντί πταίσματος, όχι προφανώς για να τιμωρήσουμε αυστηρά κάποιον, αλλά απλά και μόνο για να περάσει ένα μήνυμα στην κοινωνία ότι οι αστικές συγκοινωνίες πρέπει να είναι βιώσιμες και ποιοτικές, αντί να τις κατασπαταλούμε» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Δημητριάδης.
«Απαντώντας», ωστόσο, στον κ. Δημητριάδη, ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, προανήγγειλε την καρατόμησή του, εξαιτίας ακριβώς της πρότασής του για αλλαγή του ποινικού κώδικα, ώστε να τιμωρούνται ακόμα και με φυλάκιση όσοι χρησιμοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς χωρίς εισιτήριο.
Ο υπουργός μάλιστα υπαινίχθηκε πως το υψηλόβαθμο στέλεχος του οργανισμού αστικών συγκοινωνιών συμβουλεύει και τους εκπροσώπους των δανειστών, καθώς, όπως είπε, ανάλογη πρόταση του έκαναν και οι λεγόμενοι Θεσμοί.
«Ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ, ο κ. Δημητριάδης πρότεινε να μετατραπεί από πταίσμα σε πλημμέλημα η χρήση των ΜΜΜ χωρίς εισιτήριο» είπε ο κ. Σπίρτζης, για να προσθέσει: «Δηλαδή να συλλαμβάνονται και να φυλακίζονται από τρία ώς πέντε έτη όσοι χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς χωρίς εισιτήριο. Δεν μπορώ να καταλάβω τέτοιου είδους προτάσεις. Εγώ λέω να τους εκτελούμε κιόλας. Δεν μπορώ να καταλάβω πως λένε τέτοια πράγματα άνθρωποι που είναι πολλά χρόνια στα μέσα μεταφοράς. Έχουν ευθύνη για το χάλι τους, έχουν ευθύνη για τους λαθροκυνηγούς. Έχουμε ευθύνη κι εμείς γιατί δεν τους έχουμε αλλάξει ακόμα. Αυτή ήταν και η πρόταση που μας έκαναν οι θεσμοί. Να αλλάξουμε τον ποινικό κώδικα». protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου