Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

«Έτσι θα πάρει μετάταξη στο Μετσόβιο η Περιστέρα»: Η απίστευτη αποκάλυψη Μαυρωτά

Σάλος από τις καταγγελίες

Η Περιστέρα Μπαζιάνα, ως εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, δηλαδή δασκάλα Πληροφορικής δημοτικού σχολείου, έχει αποσπαστεί -και μάλιστα με τις υπογραφές δύο υπουργών- στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο


Μείζον ζήτημα ηθικής τάξεως για τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα εγείρει «φωτογραφική» διάταξη που παρείσφρησε σε νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την έρευνα και αφορά την σύζυγό του Περιστέρα Μπαζιανά.


Όπως καταγγέλλει ο κ. Γιώργος Μαυρωτάς (Ποτάμι) ρύθμιση που προωθεί το σχέδιο νόμου επιτρέπει στην σύντροφο του πρωθυπουργού να μεταταχθεί από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, όπου ανήκει η οργανική της θέση, στην τριτοβάθμια όπου σήμερα είναι αποσπασμένη.


Με τον τρόπο αυτό εκτός από τον τίτλο του καθηγητή πανεπιστημίου θα έχει και τον αντίστοιχο μισθό. Από την πλευρά του το υπουργείο Παιδείας με ανακοίνωσή του δεν διαψεύδει  ότι η ρύθμιση αφορά την κυρία Μπαζιανά, υποστηρίζει όμως ότι δεν είναι «φωτογραφική» καθώς των ευεργετικών της συνεπειών ωφελούνται και άλλοι καθηγητές.


Τα τιτιβίσματα του Μαυρωτά που «κάρφωσαν» την Περιστέρα


Συγκεκριμένα, ο βουλευτής του Ποταμιού ανήρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter: «Αποσύρθηκε η «διάταξη Σταθάκη» στη νέα version του νομοσχεδίου για την έρευνα… εξακολουθεί όμως το νομοσχέδιο να περιλαμβάνει στο άρθρο 33 τη φωτογραφική διάταξη για τη σύντροφο του πρωθυπουργού… που αφορά στη μετάταξη δηλαδή μόνιμων εκπαιδευτικών με διδακτορικό ως  ΕΔΙΠ σε ΑΕΙ. Φαίνεται καλύφθηκαν τα κενά στα σχολεία…».


Σύμφωνα με πληροφορίες η σύντροφος του πρωθυπουργού τον Αύγουστο του 2013 πήρε μετάταξη από την δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο νέα μετάταξη δικαιούται με την παρέλευση πέντε ετών. Επίσης, τον Φεβρουάριο του 2014 αποσπάστηκε από την πρωτοβάθμια στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.


Η νέα ρύθμιση έρχεται να μειώσει  υπο προϋποθέσεις τους χρονικούς περιορισμούς για τις μετατάξεις από την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια σε θέση Εργαστηριακού Διδακτικού  Προσωπικού ΑΕΙ και ΤΕΙ. Παράλληλα, ο κ. Μαυρωτάς υποστηρίζει ότι οι προϋποθέσεις «φωτογραφίζουν» το βιογραφικό της συντρόφου του πρωθυπουργού καθώς μετάταξη δικαιούνται όσοι:

 

-Είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος με γνωστικό αντικείμενο ίδιο ή συναφές με το γνωστικό αντικείμενο που θεραπεύει τμήμα ΑΕΙ

 

- Έχουν δημοσιευμένο έργο σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, σχετικό με το αντικείμενο και

 

-Έχουν μετά τη λήψη του διδακτορικού διπλώματος αποδεδειγμένα επιτελέσει για τουλάχιστον δύο ακαδημαϊκά έτη σε ελληνικό ΑΕΙ ή ομοταγές ίδρυμα της αλλοδαπής σχετικό με τα αντικείμενα  της περ. α επιστημονικό/εφαρμοσμένο/ ερευνητικό έργο και συγκεκριμένα έχουν εκπαιδευτική εμπειρία ή εμπειρία σε εργαστηριακό – εφαρμοσμένο – διδακτικό έργο ή αναγνωρισμένο επαγγελματικό / ερευνητικό έργο σε σχετικό επιστημονικό πεδίο ή έχουν τουλάχιστον διετή σχετική εργασία σε ερευνητικά κέντρα της ημεδαπής ή αλλοδαπής ή συνδυασμό των ανωτέρω.

Η απάντηση του υπουργείου Παιδείας




Πάντως, σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας στο επίμαχο άρθρο 33 παρ. 7, του ν/σ «η διάταξη ρυθμίζει με πάγιο τρόπο, άρα, εξ ορισμού μη φωτογραφικό, θέματα μετάταξης μόνιμων εκπαιδευτικών Α΄βάθμιας και Β΄βάθμιας εκπαίδευσης σε Α.Ε.Ι». Υποστηρίζει δε ότι η διάταξη «αφορά πολλούς εκπαιδευτικούς με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα και η τυχόν μετάταξή τους στα ΑΕΙ, θα τίθεται στην αυστηρή και αντικειμενική κρίση των Ακαδημαϊκών Αρχών και των αρμόδιων υπηρεσιακών οργάνων ευρείας αντιπροσωπευτικής σύνθεσης».

 

Αναλυτικότερα, το υπ. Παιδείας διευκρινίζει

 

Ειδικότερα, δίνεται η δυνατότητα σε μόνιμους εκπαιδευτικούς ιδιαίτερα αυξημένων ακαδημαϊκών προσόντων να μεταταγούν σε θέση κατηγορίας Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (ΕΔΙΠ) στα Α.Ε.Ι. (Πανεπιστήμια και ΤΕΙ).

 

Πρόκειται για πάγια διάταξη με την οποία θεραπεύεται ένα ακόμη κενό στη νομοθεσία που επέτρεπε φωτογραφικές μετατάξεις στο παρελθόν.

 

Η ρύθμιση αυτή δεδομένων των δημοσιονομικών συνθηκών, που δυσχεραίνουν την πρόσληψη προσωπικού, είναι προς πρόδηλο όφελος της λειτουργίας των ΑΕΙ και αποτελεί άλλωστε και αίτημα πολλών πανεπιστημιακών τμημάτων (οι πρόσφατες 500 θέσεις αφορούσαν μέλη ΔΕΠ και όχι ΕΔΙΠ)

 

Με αυτό τον τρόπο τα ΑΕΙ μπορούν να καλύψουν πραγματικές και ανελαστικές ανάγκες, αφού τα εργαστηριακά μαθήματα τα οποία θα διδάξουν οι εκπαιδευτικοί που μετατάσσονται είναι υποχρεωτικά από το πρόγραμμα σπουδών των ΑΕΙ και δεν μπορούν να καλυφθούν από τα μέλη ΔΕΠ.

 

Επιπλέον, ως Υπουργείο Παιδείας είμαστε συνεπείς με τη δέσμευσή μας οι μετατάξεις εκπαιδευτικών να γίνονται σε θέσεις στις οποίες θα εξακολουθούν να προσφέρουν διδακτικό έργο.

 

Τα τυπικά προσόντα που περιγράφει η διάταξη μοιάζουν με αυτά που αντιστοιχούσαν στο ακαδημαϊκό προφίλ του Λέκτορα (ν.3027/2002)

 

Ειδικότερα οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει σωρευτικώς να:

 

α) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος με γνωστικό αντικείμενο ίδιο ή συναφές με γνωστικό αντικείμενο που θεραπεύει Τμήμα Α.Ε.Ι.

 

β) έχουν δημοσιευμένο έργο σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, σχετικό με τα αντικείμενα αυτά

 

γ) έχουν μετά τη λήψη του διδακτορικού διπλώματος αποδεδειγμένα επιτελέσει για τουλάχιστον δύο (2) ακαδημαϊκά έτη σε ελληνικό Α.Ε.Ι ή ομοταγές Ίδρυμα της αλλοδαπής σχετικό επιστημονικό/εφαρμοσμένο/ερευνητικό έργο και συγκεκριμένα έχουν εκπαιδευτική εμπειρία ή εμπειρία σε εργαστηριακό - εφαρμοσμένο - διδακτικό έργο ή αναγνωρισμένο επαγγελματικό/ερευνητικό έργο σε σχετικό επιστημονικό πεδίο ή έχουν τουλάχιστον διετή σχετική εργασία σε ερευνητικά κέντρα της ημεδαπής ή αλλοδαπής ή συνδυασμό των ανωτέρω.

 

Η διαδικασία της μετάταξης είναι απολύτως διαυγής και σύμφωνη με τις κείμενες διατάξεις.

 

Συγκεκριμένα, για τη διενέργεια της μετάταξης απαιτείται:

 

α) σχετική αίτηση του ενδιαφερόμενου εκπαιδευτικού που υποβάλλεται στην υπηρεσία που ανήκει καθώς και στο οικείο Α.Ε.Ι.

 

β) έγκριση του αρμόδιου υπηρεσιακού συμβουλίου στην αρμοδιότητα του οποίου υπάγεται ο εκπαιδευτικός

 

γ) απόφαση της Κοσμητείας του οικείου Α.Ε.Ι., ύστερα από σχετική εισήγηση τριμελούς επιτροπής.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα