Τετάρτη 11 Ιουλίου 2018

Ζαν Λυκ Μελανσόν :"ο Αλέξης Τσίπρας είναι από τις πιο ελεεινές προσωπικότητες στην ευρωπαϊκή πολιτική σκηνή"

Με πολύ σκληρά λόγια εκφράστηκε κατά του Έλληνα πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα ο επικεφαλής του Κόμματος της Αριστεράς της Γαλλίας, Ζαν Λυκ Μελανσόν. 

Όπως συγκεκριμένα είπε ο Μελανσόν σε δηλώσεις του στο BFMTV, "ο Αλέξης Τσίπρας είναι από τις πιο ελεεινές προσωπικότητες στην ευρωπαϊκή πολιτική σκηνή".


Με αυτόν τον τρόπο, ο επικεφαλής της γαλλικής Αριστεράς απαντά στον Αλέξη Τσίπρα, επειδή προσπάθησε, όπως λέει, να του κάνει μαθήματα για το νόημα της Αριστεράς.

«Έχω την αίσθηση ότι ο Μελανσόν δεν θέλει να κυβερνήσει. Είμαι πλέον βέβαιος ότι σε περίπτωση νίκης, δεν θα ξέρει τι να κάνει. Αυτό δεν αποτελεί αριστερή θέση» είχε πει ο Έλληνας πρωθυπουργός.

«Δεν θέλω οι Γάλλοι να πιστέψουν ότι εάν εκλεγώ, θα είμαι ένας Τσίπρας... εγώ θα εφαρμόσω τη δική μου πολιτική», επεσήμανε ο Μελανσόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα