Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2022

Νικήτας Τσακίρογλου: Ο προπάππος μου υπήρξε παπάς!


[Εξομολογήσεις…] 

• Υπηρέτησα τη θρησκεία από άλλη μεριά… 

«Αυτή η συνεργασία προέκυψε κατ’ αρχάς από τη βαθιά θέληση που έχω εγώ για τη θρησκεία μας, την Ορθοδοξία και τους αγίους μας. 

Χαίρομαι πολύ γιατί μου δόθηκε η ευκαιρία να λάβω μέρος σε αυτή τη σειρά. Μια θρησκευτική, θα έλεγα, σειρά, που μας δίνει το κουράγιο να συνεχίσουμε την πορεία μας και να διατηρήσουμε την αισιοδοξία μας μέσα στον χώρο της θρησκείας μας.

 Ο προπάππος μου, ο οποίος ήταν από τη Γορτυνία, υπήρξε παπάς και η γιαγιά μου φιλοδοξούσε να ακολουθήσω και εγώ τα βήματα του προπάππου μου, οπότε με οδηγούσε στον χώρο της θρησκείας και της εκκλησίας. 

Εγώ υπηρέτησα τη θρησκεία από μια άλλη μεριά. Γιατί θέλω να πιστεύω ότι επειδή προέρχεται το θέατρο μέσα από τη θρησκευτική παρουσία του ανθρώπου οδηγήθηκα εκεί. Βέβαια όχι συνειδητά, αυτό έγινε αργότερα». 

Υπογραφή: Νικήτας Τσακίρογλου,  Σημαντικός ηθοποιός (πρωταγωνιστεί στην καινούργια σειρά του Mega «Άγιος Παΐσιος: Από τα Φάρασα στον Ουρανό») 

Εντυπη έκδοση "ΤΟ ΠΑΡΟΝ"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα