Μόλις οκτώ χρόνια από την προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού εκτιμάται ότι θα απαιτηθούν τελικά έως ότου ξεκινήσουν τα έργα για την κατασκευή της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας – Περάματος – κι αυτό εφόσον δεν υπάρξουν τυχόν απρόοπτα, όπως π.χ. κάποια προσφυγή στο ΣτΕ.
Σύμφωνα με το σχετικό χρονοδιάγραμμα της Γενικής Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών του υπ. Υποδομών, η ολοκλήρωση της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού, από την οποία θα προκύψει και ο προσωρινός ανάδοχος, αναμένεται μέχρι το τέλος του 2022, ενώ η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης δρομολογείται για το τέλος του 2023.
Αυτό σημαίνει ότι τα έργα δεν θα ξεκινήσουν πριν από το πρώτο τρίμηνο του 2024, όταν ο διαγωνισμός προκηρύχθηκε το 2016.
Το κόστος του έργου υπολογίζεται σε 500 εκατ. ευρώ, ενώ στα σχήματα που το διεκδικούν είναι ο όμιλος Mytilineos, ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία των Ακτωρ Παραχωρήσεις – Vinci Concessions – Vinci Highways.
πηγή: Καθημερινή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου