Αυτό πρόκειται όμως να αλλάξει το 2024. Ήδη από το 2019 κατασκευάζεται το νότιο τμήμα του δρόμου Λαμία-Ξυνιάδα. Το 2020 παραδόθηκαν τα πρώτα 14χλμ μέχρι τον κόμβο Καρπενησίου και τώρα, εντός του πρώτου εξαμήνου του 2024 αναμένεται και η παράδοση του υπόλοιπου τμήματος που θα δώσει επιτέλους στον Ε65 την πρόσβαση που του λείπει στο νότιο άκρο του με τον αυτοκινητόδρομο Αθήνας-Θεσσαλονίκης.
Η απόσταση Αθήνα-Τρίκαλα θα μπορεί να διανύεται σε περίπου 3 ώρες σε έναν σύγχρονο, κλειστό αυτοκινητόδρομο με 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
Ταυτόχρονα από το 2021 έχει ξεκινήσει και η κατασκευή του βόρειου τμήματος του Ε65, Τρίκαλα-Εγνατία. Με αυτό το τμήμα ολοκληρώνεται ο Ε65 και θα συνδεθεί στο βόρειο άκρο του με την Εγνατία Οδό. Συνολικά ο άξονας Ε65 έχει μήκος 180 χλμ και θα ενώνει την Αθήνα με τα Γρεβενά σε περίπου 4 ώρες, δηλαδή σχεδόν 2 ώρες γρηγορότερα από ότι ισχύει σήμερα.
Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024 αναμένεται και η πρώτη παράδοση τμήματος στο βόρειο άκρο, δηλαδή από τα Τρίκαλα μέχρι την Καλαμπάκα που θα διευκολύνει το ταξίδι στην γραφική πόλη της Θεσσαλίας. Τα έργα εκτελεί η ΤΕΡΝΑ.https://ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου