Γιάννα Παπαδημητρίου
Η συνδρομητική υπηρεσία επείγουσας τεχνικής βοήθειας 24/7/365 αποτελεί ένα νέο προϊόν που επιθυμεί να αναπτύξει η επιχείρηση για να προσφέρει στους σχεδόν 4,5 εκατ. οικιακούς πελάτες της, καθώς και στις 620 χιλ. επαγγελματικούς πελάτες της Χαμηλής Τάσης.
Μάλιστα, οι προσδοκίες της ΔΕΗ για την ανταπόκριση που θα βρει η νέα υπηρεσία από τον πρώτο κιόλας χρόνο είναι αρκετά φιλόδοξες, καθώς οι προβλέψεις της κάνουν λόγο για τουλάχιστον 21,5 χιλ. πελάτες που θα ενταχθούν στο συνδρομητικό πρόγραμμα.
Οι συνδρομητικές υπηρεσίες επείγουσας τεχνικής βοήθειας θα περιλαμβάνουν 3 υπηρεσίες, οι οποίες αντιστοιχούν σε διαφορετικές ομάδες πελατών με διαφορετικές ανάγκες για πιθανές επείγουσες υπηρεσίες, όπως αυτές αποτυπώνονται στον ακόλουθο πίνακα:
Η συνδρομητική υπηρεσία αφορά την αποκατάσταση επείγουσας βλάβης στη σταθερή ηλεκτρολογική ή υδραυλική εγκατάσταση του ακινήτου, σε βλάβες στον επιτοίχιο λέβητα αερίου και βλάβες στην κλειδαριά της κύριας εισόδου του ακινήτου.
Τις σχετικές υπηρεσίες θα προσφέρει ένα πανελλαδικό δίκτυο τεχνικών, οι οποίοι θα είναι άρτια καταρτισμένοι και θα διαθέτουν όλες τις απαιτούμενες άδειες, πιστοποιήσεις και τεχνικό εξοπλισμό, ενώ θα διαθέτουν και κάλυψη αστικής ευθύνης για την παροχή υπηρεσιών στους πελάτες της ΔΕΗ.
Η ΔΕΗ έχει ήδη προκηρύξει το σχετικό διαγωνισμό για την υπογραφή σύμβασης με τον ανάδοχο που θα αναλάβει την παροχή των σχετικών υπηρεσιών, ο οποίος θα λειτουργεί και το αντίστοιχο αυτόνομο ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου